سرمربی استقلال تهران پیش از شروع تمرین عصر امروز برای عیادت ناصر حجازی به بیمارستان کسری رفت تا از نزدیک در جریان وضعیت سرمربی سابق استقلال قرار گیرد، سرمربی استقلال در این ملاقات از ناصر حجازی به خاطر کدورت قبلی دلجویی کرد.
 
مرفاوی پس از آنکه در گفت‌وگو با آتیلا حجازی از آخرین وضعیت حجازی باخبر شد، به دیدار وی رفت و دقایقی با مربی اسبق خود گفت‌وگو کرد.
 
مرفاوی در این دیدار با اشاره‌ای به خاطرات مشترک گذشته به حجازی گفت:" امیدوارم اگر از من در مدت همراهی با شما خطایی سر زده مرا همچون فرزند خود بدانید و از خطایم چشم‌پوشی کنید."
 
حجازی نیز با اشاره به زمان سرمربیگری‌اش در استقلال و همراهی مرفاوی به عنوان دستیار وی گفت:" خوشحالم که می‌دانی من همواره خواهان موفقیت تو بوده‌ام و همان زمان سعی داشتم از تو یک سرمربی شایسته بسازم چرا که به جبر زمانه باید روزی از استقلال می‌رفتم و این فرصت برای تو مهیا می‌شد."
 
حجازی ادامه داد:" روحیات تو را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که اگر قاطعانه برخورد کنی نتیجه خواهی گرفت. تو مربی شایسته‌ای هستی و تنها باید با برخی مسائل حاشیه‌ای مبارزه کنی. اتفاقاتی که امروز برای تو می‌افتد زمانی برای من هم افتاده بود اما سعی کن با حمایت خوبی که باشگاه از تو می‌کند به کار خود ادامه دهی."
 
حجازی همچنین به مدیرعامل استقلال که به همراه صمد مرفاوی به بیمارستان آمده بود توصیه کرد تحت هر شرایطی از مرفاوی حمایت کند ولو اینکه استقلال در این فصل به قهرمانی نرسد.
 
حجازی با ذکر خاطره‌ای از اولین سال حضورش به عنوان سرمربی استقلال گفت:" به محض انتصابم قرار بود به همراه استقلال در دور پایانی جام حذفی آسیا شرکت کنیم و اگر در دقایق پایانی وقت اضافه دیدار با الهلال قلعه‌نویی و مرفاوی خسته نمی‌شدند چه بسا بخت زیادی برای قهرمانی هم داشتیم. زمانی که مجبور شدم  این دو بازیکن را از زمین بیرون بکشم تیم دیگر پنالتی‌زن نداشت و نهایتاً در ضربات پنالتی مغلوب شدیم. اما سال بعد تیم قهرمان ایران شد و در آسیا هم دوم شدیم."
 
ناصر حجازی روز دوشنبه به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.